Położenie urzędu
Położenie urzędu
Urząd Miasta Gostynina
ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
tel.: 24 236 07 10
fax.: 24 236 07 12
e-mail: um@gostynin.pl
Przewodniczący Rady Miejskiej w Gostyninie informuje, że Burmistrz Miasta Gostynina, zgodnie z art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym, przedstawił Radzie Miejskiej w Gostyninie Raport o stanie Gminy Miasta Gostynina za 2018 rok.
Raport obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał Rady Miejskiej i budżetu obywatelskiego.
Raport będzie rozpatrywany przez Radę Miejską na sesji w dniu 27 czerwca 2019 roku, podczas której podejmowana będzie uchwała w sprawie udzielenia absolutorium dla Burmistrza Miasta. Raport rozpatrywany będzie w pierwszej kolejności. Nad Raportem zostanie przeprowadzona debata. W debacie mogą zabierać głos mieszkańcy Gostynina, którzy złożą Przewodniczącemu Rady Miejskiej pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 20 osób najpóźniej w dniu poprzedzającym sesję. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15. Mieszkańcy będą dopuszczani do głosu wg. kolejności zgłoszenia. Zgłoszenia do debaty przyjmowane są w Biurze Obsługi Rady Miejskiej, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin, I piętro, pok. 212, tel. 24 236 07 16.
Raport jest dostępny poniżej oraz na stronie umgostynin.bip.org.pl w zakładce menu podmiotowe Rada Miejska.
Urząd Miasta Gostynina
ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
tel.: 24 236 07 10
fax.: 24 236 07 12
e-mail: um@gostynin.pl