Przejście do sekcji:

Menu

Treść strony

Łebskie wakacje - Camp FEA 2019

Za nami czwarta edycja obozu sportowego. Zgrupowanie młodych piłkarzy UKS Football Education Academy odbyło się w urokliwej, nadmorskiej miejscowości Nowęcin koło Łeby.

Zajęcia sportowe odbywały się przepięknych okolicznościach . W takiej scenerii nawet krople potu nie były powodem do zaprzestania wysiłku. Spokojnie możemy przyznać, że bryza morska zapewniała odpowiednią termoregulację podczas intensywnych treningów w słoneczne dni. Nic dziwnego, że po skończonym treningu , wszyscy w mgnieniu oka wskakiwali do wody.

Przez cały obóz trenowaliśmy na maksymalnych obrotach. Każda grupa odbyła 12 jednostek treningowych, poza tym wiele godzin spędziliśmy grając w piłkę na boiskach trawiastych, Orlikach i w piłkę plażową. Rozegraliśmy dwa mecze sparingowe z zaprzyjaźnionym klubem Victorią Szadek.

Jednym z najbardziej wyczerpujących treningów był 8 kilometrowy spacer brzegiem morza, zwiedzanie wydm oraz wędrówka w Słowińskim Parku Narodowym. W sumie pokonaliśmy 12 kilometrów! Dostarczyliśmy wiele jodu do organizmu, to dla zdrowia oraz przenieśliśmy się na chwilę w świat pustyni a to uczta dla ducha.

Trenowaliśmy i zwiedzaliśmy, ale także znaleźliśmy czas na rozrywkę.

Niesamowitych atrakcji doświadczyliśmy w Parku Dinozaurów w Nowęcinie. Czekały na nas: wodne zjeżdżalnie (zjazd na pontonie, w ubraniach), zamek strachu, bajlandia (zwiedzanie trójwymiarowego świata bajek). Eurobungee, liczne dmuchawce dla dzieci, Diabelski Młyn (wysoki na 27 metrów), Gabinet Magicznych Luster, minigolf (największe pole w Polsce – 18 dołków, powierzchnia 10 000m2), Mini Zoo dla dzieci, galeria skamielin i minerałów, pojazdy wodne dla dzieci, Pojazdy Flinstonów, Wioska indiańska, strzelanie z wiatrówki i z łuku, małpi gaj, kopalnia złota, przejazd pojazdem Hobbita

Na obozie codziennie działo się coś nowego. Wielką frajdą dla młodych piłkarzy były morskie kąpiele pod okiem ratowników, zabawy i gra w piłkę plażową. Była obozowa dyskoteka, ognisko , ścianka wspinaczkowa , pływalnia , ale piłka towarzyszyła nam nieustannie .
Ośrodek Janina w Nowęcinie to raj dla młodych piłkarzy!

Aż trudno wyrazić słowami jak cudownie ćwiczy się i wypoczywa w takiej scenerii, dlatego po prostu zobaczcie to sami! Kliknij i oglądaj.