Położenie urzędu
Położenie urzędu
Urząd Miasta Gostynina
ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
tel.: 24 236 07 10
fax.: 24 236 07 12
e-mail: um@gostynin.pl
W DNIU 25 czerwca 2025 ROKU O GODZINIE 1000
w sali posiedzeń Urzędu Miasta Gostynina odbędą się obrady
XVI SESJI RADY MIEJSKIEJ - IX KADENCJI
W GOSTYNINIE
Porządek sesji;
1. Otwarcie obrad.
2. Uchwalenie zmian w porządku obrad.
3. Sprawozdanie międzysesyjne Burmistrza Miasta.
4. Podjęcie uchwały w sprawie wotum zaufania dla Burmistrza Miasta, po przeprowadzeniu debaty nad raportem o stanie Gminy Miasta Gostynina:
1) przedstawienie raportu o stanie Gminy Miasta Gostynina za rok 2024 przez Burmistrza Miasta;
2) debata nad raportem z uwzględnieniem wystąpień przewodniczących komisji stałych Rady Miejskiej, radnych oraz mieszkańców;
3) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Burmistrzowi Miasta.
5. Podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Burmistrza Miasta za rok budżetowy 2024 z uwzględnieniem:
1) rozpatrzenia sprawozdania z wykonania budżetu oraz sprawozdania finansowego;
2) przedstawienia informacji o stanie mienia komunalnego
3) przedstawienia wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium z uzasadnieniem;
4) przedstawienia opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej dotyczącej sprawozdania z wykonania budżetu oraz opinii dotyczącej wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium;
5) przedstawienia opinii innych komisji Rady dotyczących wykonania budżetu;
6) dyskusji o wykonaniu budżetu;
7) podjęcia uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta za 2024 rok;
8) podjęcia uchwały w sprawie absolutorium – głosowanie wniosku Komisji Rewizyjnej.
6. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miasta Gostynina oraz określenia granic obwodów publicznych szkół podstawowych od dnia 1 września 2025 roku.
7. Podjęcie uchwały zmieniająca uchwałę w sprawie udzielania jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia się dziecka „Gostynińskie becikowe”.
8. Podjęcie uchwały w sprawie przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych pomników przyrody rosnących na terenie miasta Gostynina.
9. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na realizację przez Gminę Miasta Gostynina projektu pn.: „Edukacja włączająca w Gostyninie” w ramach naboru nr FEMA.07.02-IP.01-048/24 dla Priorytetu VII Fundusze Europejskie dla nowoczesnej i dostępnej edukacji na Mazowszu, Działania 7.2 Wzmocnienie kompetencji uczniów FEM 2021-2027.
10. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia stanowiska odnośnie utworzenia na terenie Gminy Miasta Gostynina ośrodków dla nielegalnych imigrantów.
11. Podjęcie uchwały zmieniająca Uchwałę w sprawie Budżetu Miasta Gostynina na rok 2025.
12. Podjęcie uchwały zmieniająca Uchwałę nr 70/VIII/2024 Rady Miejskiej w Gostyninie w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2025-2040.
13. Podjęcie uchwały w sprawie odwołania Skarbnika Miejskiego.
14. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Skarbnika Miejskiego.
15. Przyjęcie protokołu z XV sesji Rady Miejskiej w Gostyninie.
16. Sprawy różne.
17. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Krzysztof Adam Klejna
Urząd Miasta Gostynina
ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
tel.: 24 236 07 10
fax.: 24 236 07 12
e-mail: um@gostynin.pl