Przejście do sekcji:

Gmina Miasta Gostynina - oficjalna strona

Menu

Treść strony

Konkurs na stanowisko dyrektora Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Jakuba z Gostynina w Gostyninie

Załącznik Nr 2
do Zarządzenia Nr 75/2022
Burmistrza Miasta Gostynina
z dnia 29 czerwca 2022

OGŁOSZENIE
Burmistrz Miasta Gostynina ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko
Dyrektora Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Jakuba z Gostynina w Gostyninie, 
ul. 18 Stycznia 2, 09 – 500 Gostynin

§ 1.

Formalne kryteria wyboru kandydata na stanowisko dyrektora, w tym wymagane kwalifikacyjne:
1) wykształcenie wyższe magisterskie – preferowane wykształcenie, artystyczne, humanistyczne, bibliotekarskie;
2) udokumentowane doświadczenie zawodowe – co najmniej 5 – letni staż pracy,  w tym minimum 2-letni staż pracy w instytucjach kultury lub urzędach administracji rządowej lub samorządowej na stanowiskach ds. działalności kulturalnej lub promocyjnej; 
3)  stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku kierowniczym;
4)  złożenie pełnego kompletu wymaganych dokumentów w terminie określonym w warunkach niniejszego konkursu;

§ 2.

Preferowani będą uczestnicy konkursu, którzy wykażą się:
1)  znajomością problematyki zagadnień związanych z zarządzaniem i finansowaniem instytucji Kultury;
2) znajomością problematyki związanej z funkcjonowaniem bibliotek;
3)  osiągnięciami w pozyskiwaniu środków zewnętrznych;
4)  zdolnościami organizatorskimi i menedżerskimi w zakresie kultury;
5)  osiągnięciami w kierowaniu zasobami ludzkimi.

§ 3.

Wymagane dokumenty:
1)  koncepcja programowa Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Jakuba z Gostynina w Gostyninie – przy uwzględnieniu  możliwości budżetowych instytucji oraz środków zewnętrznych (do 10 stron);
2)  pisemne oświadczenie o zgłoszeniu do konkursu zawierające podstawowe dane osobowe tj. imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres korespondencyjny, telefon kontaktowy oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych (klauzula dostępna w załączniku)
3)  życiorys zawodowy;
4)  potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających staż pracy;
5)  potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kopie dokumentów świadczących o dodatkowych kwalifikacjach;
6) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe z uwzględnieniem osiągnięć w  tym  zakresie;
7) oświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku kierowniczym;
8) oświadczenie uczestnika konkursu o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
9) oświadczenie uczestnika konkursu o korzystaniu z pełni praw publicznych;
10) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe;
11) oświadczenie kandydata, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
12) oświadczenie kandydata o niekaralności zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt. 4 Ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 289 z późn. zm.).

§ 4.

Informacje dodatkowe:
1)  uczestnik konkursu ma prawo dostępu do własnych danych osobowych oraz nanoszenia stosownych poprawek;
2)  przez złożenie dokumentów uczestnik wyraża zgodę na poddanie się procedurze Konkursowej;
3)  uczestnik konkursu otrzyma zestaw informacyjny zawierający warunki organizacyjno–finansowe działalności Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Jakuba z Gostynina w Gostyninie – po uprzednim pisemnym lub telefonicznym zgłoszeniu takiej potrzeby w Biurze Organizacyjnym Burmistrza Urzędu Miasta Gostynina, ul. Rynek 1, 09 – 500  Gostynin;
4)  z wybranym kandydatem Burmistrz Miasta Gostynina nawiązuje stosunek pracy na czas określony, nie dłuższy niż 4 lata;
5)  do przeprowadzenia konkursu Burmistrz Miasta Gostynina powoła Komisję Konkursową oraz ustali tryb jej pracy;
6)  zarządzenie w sprawie ogłoszenia konkursu wraz z regulaminem konkursu dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Gostyninie;
7)  informacji o konkursie udziela: p. Anna Wilińska, tel. 24 236-07-24 dokumenty złożone w toku postępowania konkursowego – w przypadku osoby, która została wybrana przez Komisję na stanowisko Dyrektora Miejskiego Centrum Kultury w Gostyninie – zostaną dołączone do jej akt osobowych; w przypadku pozostałych osób – przechowywane będą przez okres 3 (trzech) miesięcy – w tym też terminie osoby te mogą je odebrać za pokwitowaniem, po tym terminie dokumenty te zostaną komisyjnie zniszczone.

§ 5.

1)  Za termin rozpoczęcia postępowania konkursowego uznaje się dzień pierwszego posiedzenia Komisji Konkursowej, zwołanego zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Zarządzenia Nr 75/2022 Burmistrza Miasta Gostynina z dnia 29 czerwca 2022 r. w sprawie przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Miejskiej Biblioteki Publicznej im.Jakuba z Gostynina;
2)  przewidywany termin rozpatrzenia ofert i zakończenia postępowania konkursowego – 10 dni od ostatniego dnia, przewidzianego do składania ofert przez kandydatów.

§ 6.

1)  Oferty w zaklejonej kopercie z napisem „KONKURS NA KANDYDATA NA STANOWISKO DYREKTORA MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ IM. JAKUBA Z GOSTYNINA ” oraz podanym imieniem, nazwiskiem, adresem korespondencyjnym i numerem telefonu kontaktowego należy przesłać na adres: Urząd Miasta Gostynina, ul. Rynek 26, 09 – 500 Gostynin lub złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu pod wyżej wskazanym adresem;
2)  nieprzekraczalny termin składania ofert – 15 lipca 2022 r. Podany termin dotyczy także ofert nadsyłanych pocztą – decyduje data wpływu do Urzędu Miasta w Gostyninie.

 

 

  • Herb Gostynina

wstecz

Banery

Stopka

Położenie urzędu

[obiekt mapy] Mapa Miasta Gostynina

Położenie urzędu

[obiekt mapy] Mapa Miasta Gostynina

Urząd Miasta Gostynina
ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
tel.: 24 236 07 10
fax.: 24 236 07 12
e-mail: um@gostynin.pl

Szczegółowy kontakt