Położenie urzędu
Położenie urzędu
Urząd Miasta Gostynina
ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
tel.: 24 236 07 10
fax.: 24 236 07 12
e-mail: um@gostynin.pl
Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w badaniu satysfakcji klientów Urzędu Miasta Gostynina.
Badanie skierowane jest do wszystkich osób, które w ostatnim czasie korzystały z usług Urzędu Miasta Gostynina.
Celem badania jest ocena funkcjonowania urzędu, poznanie mocnych i słabych stron obsługi klienta oraz pozyskanie informacji o zmianach, jakie powinny być wprowadzone w celu poprawy jakości usług. Wyniki badań posłużą do opracowania nowoczesnych standardów obsługi klientów urzędu zgodnie z ich oczekiwaniami i potrzebami.
Badanie realizowane jest w ramach projektu „Wdrożenie rozwiązań zarządczych poprawiających jakość obsługi klienta i monitorowania satysfakcji klientów w Urzędzie Miasta Gostynina” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa mazowieckiego na lata 2014-2020.
W badaniu można wziąć udział poprzez wypełnienie ankiety papierowej dostępnej w Urzędzie Miasta Gostynina lub poprzez wypełnienie ankiety on-line dostępnej na stronie www.gostynin.pl
W celu wypełnienia ankiety on-line proszę kliknąć na poniższy link http://bit.ly/ankieta_Gostynin
Badanie będzie realizowane w dniach 7-30 czerwca 2017r.
Badanie jest w pełni anonimowe, a wyniki przedstawione będą jedynie w postaci zbiorczych zestawień statystycznych.
Bardzo zależy nam na poznaniu Państwa opinii.
Za przygotowanie i koordynację oraz realizację badania odpowiedzialna jest firma Synergia Badania Analizy Doradztwo. W razie jakichkolwiek pytań w zakresie badania lub treści ankiety bardzo prosimy o kontakt z koordynatorem badania: Violetta Rutkowska Tel: 505 028 046 e-mail: v.rutkowska@synergia-poland.com.pl
Urząd Miasta Gostynina
ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
tel.: 24 236 07 10
fax.: 24 236 07 12
e-mail: um@gostynin.pl