Gmina Miasta Gostynina - oficjalna strona

Menu

Treść strony

Modernizacja ul. Kopernika

W dniu dzisiejszym – 4 czerwca br. - została podpisana umowa pomiędzy burmistrzem Pawłem Kalinowskim, a firmą ARIGOLD z Gdyni na opracowanie projektu budowlanego na modernizację ul. Kopernika w Gostyninie.
W ramach umowy Wykonawca opracuje kompletną dokumentację projektowo-kosztorysową wraz ze specyfikacj
ą techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych drogi miejskiej ze zjazdami. Termin wykonania tego zamówienia ustalono na 30 września br.
Przypomnijmy, że 15 maja br. burmistrz Paweł Kalinowski spotkał się z mieszkańcami ulicy Kopernika oraz z właścicielką firmy ARIGOLD, aby skonsultować naprawy nawierzchni w tym miejscu. Wówczas ustalono, że należy wykonać nawierzchnię bitumiczną tylko na odcinku końcowym ul. Kopernika czyli tam gdzie tej nawierzchni nie ma. Ustalono też aby nie zmieniać istniejącej nawierzchni asfaltowej.

Po opracowaniu projektu planowane jest ogłoszenie przetargu na roboty budowlane.
 

 

  • ul. Kopernika
  • ul. Kopernika
  • ul. Kopernika

wstecz

Banery

Stopka

Kontakt

Położenie urzędu

[obiekt mapy] Mapa Miasta Gostynina

Położenie urzędu

[obiekt mapy] Mapa Miasta Gostynina

Urząd Miasta Gostynina
ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
tel.: 24 236 07 10
fax.: 24 236 07 12
e-mail: um@gostynin.pl

Szczegółowy kontakt